söndag 25 oktober 2009

Dop

En mysig helg börjar gå mot sitt slut och söndagen har till stor del ägnats åt den här killen, Isac Karl Otto var namnet. Tyvärr var jag inte särskilt flitig med kameran, så den här bilden är inte precis till mamma Saras fördel, men dock på hela lilla fina familjen. Isac tyckte att det hela var en behaglig tillställning och slumrade in mitt i showen.
Det sjöngs fina psalmer till lille Isac.
Och Sara hade varit flitig med pysslet, mycket fina bordsdekorationer och små detaljer.

Flitiga läsare minns kanske att det var en hel del dop på gång framöver och ett av de andra var för denna tjej.

Vilma Ella-Elvira
Vilma och jag diskuterade vår gemensamma passion för handväskor.

Sen hoppade hon över till "the Godfather" för en stunds bus.

1 kommentar:

  1. Nä, den bilden var verkligen inte till min fördel.... Men de var skoj att ni kom och tyckte att det var trevligt. Tyckte bara att det var lite tråkigt att jag inte hann prata mer med er. tiden gick så fort och jag hann inte riktigt med allt....
    Ska försöka ta mig neråt igen innan höst, så då kanske vi kan...
    Kram

    SvaraRadera