måndag 13 augusti 2012

Önskelista XL

1. Ljusstake Kulan, Svenskt Tenn
2. Halsband Astrid, Charlotte Bonde
3. Vas Stubbe, Svenskt Tenn
4. Ljusstake Octopus, Artelleriet
5. Armband läder, Skultuna
6. Örhänge Sophie Onyx, Charlotte Bonde
7. Handväska tomatröd, Decadent
8. Guldring 'the ring ring', Efva Attling
9. Kakfat Kastehelmi, Iittala
10. Köksmaskin solgul, Kitchen Aid
11. Pepparkvarn, Peugeot
12. Skärbräda marmor Chop chop, Hay 
På sistone har det varit ett fasligt förfrågande om vad jag önskar mig inför min annalkande födelsedag och är det något jag är bra på, så är det att skriva ihop önskelistor. Sen det där med att innehållet ska vara av rimlig art, det är det väl lite sådär med. Tills jag lyckats skriva ihop en som baserar sig lite mer på humana kostnader, så får ni kolla lite på den här så länge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar