onsdag 25 augusti 2010

14!

Idag har det varit jobb hela långa dagen. Just nu sitter jag och försöker finna mig i att jag inte längre är en kvällsmänniska, utan sitter och börjar gäspa friskt strax innan klockan är nio. Dock är jag inte istället nu en morgonmänniska, utan huvudet ligger lika tungt som vanligt på kudden när klockan ringer. Vad innebär detta? När ska jag nu få vara människa?

Men jätteglad blir jag nu när jag ser att jag haft 14 besökare här idag. Wow! 14 personer som intresserar sig för vad jag kan ha hittat på det senaste dygnet. Får mig nästan att fundera på om jag verkligen känner så många, haha. Jättekul att ni är här! Tack!

Som ni förstår blir det inga roliga bildinlägg från en 11 timmars arbetsdag. Jag kollade istället igenom mina minneskort, för att se om det låg nånting och skräpade som jag inte visat förut. Jag kom så långt tillbaka som början av april. Vi hade en härlig vecka på sydligare breddgrader och sen låg hela sommaren framför oss. Nu är läget ett helt annat och det är höstblåsten som ligger och lurar runt husknuten. Ni får en bildserie på en liten pärla, som nu börjar bli en ganska stor pärla. Ni som inte känner henne, kan kanske ändå uppskatta det härliga minspelet. En glad tjej, dock sällan när kameran är framme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar