lördag 13 november 2010

Önskelista

1. Smålandskasse Manhattan, Svenskt Tenn
2. Bordstabletter Virrvarr, Sigvard Bernadotte/Sassabrassa
3. Halsband Magnolia, Efva Attling
4. Tändsticksaskfodral, Kristina Stark
5. Klocka Turtle Brasco, Triwa
6. Ljusstake Äppelröd, Höganäs Keramik
7. Vas ekollon, Svenskt Tenn
8. Champagne coupe, Iittala Essence 
När jag var på stan häromdagen insåg jag att startskottet för julhetsen har gått. Jag känner mig inte så stressad inför julen, däremot kom jag på att det ju kunde vara bra att snickra ihop en liten önskelista till Tomten i god tid. Så här är den; något är ganska överkomligt, annat.. lite mindre överkomligt. Men annars vore det ju ingen önskelista. Eller hur?

1 kommentar:

  1. tummen upp för de fina handtagen till skänken! hoppas ni inte är helt slutkörda efter helgens äventyr! :)puss o kram /Soffis

    SvaraRadera