måndag 10 januari 2011

Snart ska julen ut, ut, ut

De första tankarna på att plocka ner alla julattiraljer har nu infunnit sig. 
Då kom jag också att tänka på att jag nog missat att visa det lilla pepparkakshuset, 
som jag på ett infall pysslade ihop en sen kväll strax innan jul. 

Det är lustig hur man längtade efter att ställa fram ljusstakar och ta in granen och nu nästan längtar man till att få ha det som vanligt igen. Eller tanken är att det inte ska bli riktigt som vanligt när julen åker ut. Har planer på en liten ommöblering. Men detta står dock och faller med ett projekt jag hållit på med idag och som än så länge mest resulterat i lite svett och mycket tårar. 
Nya tag i morgon med hjälp av min tålmodige assistent och livskamrat!

2 kommentarer:

  1. Vad spännande! Vad är detta för ett projekt? Jag och Beatrice gjorde en liten pluggpaus och läste bloggar igår, din var såklart självklar :)

    Väntar med spänning på uppdatering av detta projekt... puss o kram soffis

    SvaraRadera
  2. Kära Sofi, du borde ju kunna bloggskolan. Man måste hålla lite på vissa saker, för att öka spänningen. ;)
    Puss puss

    SvaraRadera