måndag 6 juli 2009

Regn och Kungsljus

Jag hade tänkt bjuda på en liten bildserie om sovrummets makeover, men insåg att jag inte tagit några vettiga bilder sedan det blev klart. Så det får helt enkelt vänta nån dag till. Idag regnade det äntligen. Emellanåt regnade det kanske lite väl mycket. Men i en stund av stilla duggregn var jag ute och förevigade lite vattendroppade blommor i trädgården.
Kungsljusen tycker jag egentligen är ganska fula, stora och lite läskiga. Men tar man ett steg närmare är det faktist ganska vackra.

1 kommentar:

  1. Oj vad jag legat back i mitt bloggföljande! Men gud så mysigt att ta igen det nu. Jag blir fruktansvärt nyfiken på hur det går och vill se bilder nu, nu, nu!!

    Saknar dig i M-town. Hoppas du har tid för en fika snart trots renovering och jobb!

    Väntar med spänning på nästa inlägg :)

    Massa kramar från din kollega. Kontoret är inte detsamma utan dig, så jag har faktiskt inte ens gått dit... ;) //Soffan

    SvaraRadera