fredag 21 oktober 2011

Vitrinskåp


Vad var det då vi möblerade om förra helgen? Jo, det var den smala Billyn med vitrindörr, som fick flytta från vardagsrummet till köket. Förvaring och var sak på sin plats är som budord för mig, men det är inte så lätt att följa alltid när utrymmet saknas. Men helt plötsligt en dag så faller det på plats. Vitrinskåpet har retat mitt öga där det stod tidigare och med ett infall flyttade jag ut det i köket och voilá, det passade på milimetern på den lilla väggen mellan köket och hallen. Men björkfanéret passade inte så bra i köket, så det var bara att plocka fram rollerna och färgburkarna. Några ting har redan fått flytta in, men det ska införskaffas ett par extra hyllplan innan det är riktigt klart. 




4 kommentarer:

  1. Åh alltså jag blir ju störtimpad av all din kreativitet trots att man kanske borde tycka att jag skulle vant mig nu. men nä. du fortsätter att förgylla min dag med alla projekten. skoförvaringen - superfin! o vitrinskåpet passade ju perfekt! Men ni menar väl inte att ni ska kasta fåtöljen hoppas jag? om inte annat bör den väl få plats i ditt kontor? :) jag kan förresten meddela att det damp ner en tjugo förra veckan o en femtiolapp häromdagen i min spargris! så snart kanske vi kan åka på upptäcksfärd! puss o kram fina du! /S

    SvaraRadera
  2. Klippt ner som, ta bort allt ihop eller bara klippa bort lite grann? Hela de här med trädgård är lite nytt känner jag, hittar nya "konstiga" växter hela tiden som jag inte vet vad jag ska göra med. Men vi hoppas att de blir fint till våren. Kram

    SvaraRadera
  3. @Soffis: Tack fina du! Du är duktig du, snart har du sparat till ett helt nytt kuddöverdrag. ;) Jag är laddad för Total Makeover Mariedal. Fåtöljen får förhoppningsvis ett nytt hem via Blocket, när jag blir färdig till att lägga ut den. Kramis

    SvaraRadera
  4. @Sara: Svarar hos dig istället. :)

    SvaraRadera